KORKUYORUM

 Çok insan kahkahalar atıyor mudur şu an . Çok genç korkuyor onu biliyorum; sahiden bir o kadarı da sevinçli midir ajansları dinlerken. 
  Nerede doğduğumuzu nasıl bir dünyaya geldiğimizi seçemedik ama biz değiştirebilirdik hani dünyayı. Ülkemizden başlayarak. Neden olmadı neden olmuyor? Neden umut değil de umutsuzluk var şimdi birçoğumuzun içinde. Sadece bize benzeyenin yaşayabileceği fikirlerimizi alkışlayanların nefes alabileceği bir ülke ne büyük bir zindan. Neden bu zindanda güvercinler uçmuyor ? Düşünenlerin korktuğu itaat edenlerin krallık yaptığı bu yerde bir sabah uyanıp nefes alamazsam ve o an bırakıp gitmek istersem diye korkuyorum. Daha ne olabilir ki diye düşünmekten korkuyorum. 20 yaşında gençlerinin korkmaya başladığını gördüğüm bu güzel yerin geleceğinden korkuyorum. Oysa hepimiz güzel günler görmek istiyoruz güneşli günler. Bu körlüğün farkına varamayanların hala varamayanların gözü olasım geliyor bazen; baksana işte bu kadar yakında kabus. Hadi artık dön ve bak demek istiyorum. Düşünmekten korkarsam korkarsak o gün işte tam da o gün;  uyanıp göreceğim Türkiye'den korkuyorum .

Yorumlar

Popüler Yayınlar