MEKTUP

 Yalnız kalan her çocuk o boşluğu dolduracak bir şeyle buluşur sonunda... Kimisi kitap okur, kimisi uyuşturucuya yakalanır... yazıyordu bir yerde
çok arabesk ya da iddialı gelebilir
ama
kelimelerimin
kalbimden çıktıklarını ve yolculuklarının senin kalbine olduklarını bilerek oku.
 sen küçük ve yalnız bir kız çocuğuydun yıllar önce ben kalabalığında yalnız kalmış küçük kız çocuğu ,el ele tutuşmamızın ruhlarımıza olacağını bilemezdik o günlerde bilemedik de...

zamanla, o meşhur zamanın kendisiyle, ruhlarımız karıştı korkularımıza, dün çelme taktı yolumuza,
sözler azaldı,
mesafeler uzadı,
 Ama başka bir durakta hiç karşılaşmayacağımızı düşündüğümüz bir anda yeniden merhaba dedik
küçük çocuk ruhlarımıza.
Sana kızmayı bırakmış
sana senin istediğin mesafede kalmayı öğrenmiştim
artık
endişelerimden örülmüş sıkıcı cümlelerimi bir kenara bırakıp,konuşmadan  hissetmeyi seçtim. Fakat şu bir kaç zamandır içimde yine bir korku deryası dalgalanmakta yine endişelerim senin adın etafında dolanmakta yaptıkların için değil yapacakların için de değil bu kaygım; hissettiklerin ve hissedemediklerin için  korkuyorum . Farkına varamadığın sevgileri pembeleri morları kaçırma diye korkuyorum
yapabildiğim her şeyi yaptım diyen genç kadının gözünün bebeğindeki henüz yolun başındaki kız çocuğunu biliyorum görüyorum
ve küçük kız endişelerim zamanla kendini sevmeyeceksin diye sevmeyi öğrenemeyeceksin diye
sevmek zor haklısın cesaret istiyor ,risk almayı gerektiyor
birine ruhunu tüm yaralarınla açmak birinin sevgisine teslim olmak delilik ama
senin dışında başka biri için ağlayabilmek o başkası için  endişelenmek onun mutluluğunda mutlu olabilmek insan halimize işaret, şiire işaret ,sanata işaret, insana işaret ...
 Umarım bu dediklerimi deli şaçması olarak görmez ,abarttığımı yine senin hayatına burnumu soktuğumu düşünmezsin
 Çok büyük sevgiler çok büyük acılar da getirebiliyor ardından bunu  iyi  biliyorum sevilenin- o sevilen her kimse sevgili,dost,yol arkadaşı ya da hayaldaş-yokluğu dilinde gezer insan aylarca gidenin adı,  sesi,  sözü yaş olur ruha.
 
Güzel kız çocuğu
üzerinden onlarca ay geçtikten sonra
başka bir yerden başka bir yolculuğa doğru yine kalbimdesin sevmeyi sevmekten vazgeçmemek lazım
her sevgi kaybetme korkusunu da getirir elbet ama
gözünden onca yaş döküldükten sonra yeniden acılabiliyorsa kalp bu da sevmek mucizesi
seni seviyorum seni seviyoruz sakın bunu unutma
sevilmenin şımarıklığında seni sevenleri de unutma
kendini de unutma
içindeki hayalleri olan kız çocuğuna kapama gözlerini , ruhunu ...
lütfen kendini kaybetme , yolunu bulmak için gözlerine bakacağın insanların olduğunu bil
sevildiğini sakın ama sakın unutma

Yorumlar

Popüler Yayınlar