Seveceğim


 ''Biliyor musun çok yanıldım ben masal sandım geçmişi ''diyor şarkı şu an tüm notalar odamda dolaşıyor ve hafif hafif ruhuma dokunuyor , kelimelerim rahat durmuyor ve işte şimdi olduğu gibi diziliyorlar arka arkaya.
    Ben ruhuma değen şarkının sözlerindeki gibi masal sayıyorum geleceği ; gerçek, kazanılmış ve hatta belki yaradılmış bir MASAL. Ve bugün geçip giderken takvimlerden, bazen o kadar fazla gelecek hakkında hissederken buluyorum ki kendimi zaman algım bozuluyor. Bugünler dün, yarınlar dün, dünler yarın …
    Ben de yaşıyorum herkes gibi ve büyüyorum yine herkes gibi. Doğrularım, kararlarım, yanlışlarım artıyor yaşımdaki sayıların değeri arttıkça . İnsanlar tanıyorum; yalancı, hırslı, mutsuz, bencil, umutlu ,aşık, tembel, güzel, iyi, kötü ve çirkin… Bu insanların bazıları dostum oluyor bazen arkadaşım bazen gücüm bazen yorgunluğum. Odamdaki notalar aldı beni götürdü altı yedi sene öncesine ilk dostluk denememdeki ilk çocuk pişmanlığıma. Herkesin bambaşka olduğunu ilk anladığım o yıllar bir bir geçti gözümün önünden. Nasılda üzülmüştüm nasılda en ağır kalp benim ki sanmıştım. Ne kadar büyümüştüm bir yıl içinde. Sonra ben ağlarken içime içime –bazen de dışıma – elimi tutan bir kız çocuğu oldu. Bahar gibi turuncu bazen kırmızı bazı bazı da mavi … Önce hastalığı analiz eden bir doktor edasıyla  temkinli  yaklaştı ruhuma. Sonra zamanla o bana öğretti ben ona öğrettim iki yorulmuş çocuk olarak iki genç kadın olmaya başladık. Şimdi ruh ruha ilerliyoruz yolumuzda. Geleceği paylaşacak kadar Masal’lara ortak edecek kadar birbirimizi.
   Ve birkaç saat sonra akrep ile yelkovan ben yaş alayım diye atlayacak on ikinin üstünden. Ailemin bana sunduğu kalabalığım ve benim yaşarken ömrüme dahil ettiğim bir kalabalık ile yola devam edeceğim. Kalabalıklarım yük olmasın diyeceğim içimden,kimseye belli etmeyeceğim ama zihnimden geçerken varlıklarım sessiz sessiz daha çok seveceğim beni seven herkesi –belki beni sevdiklerinden de çok –  
    Sevginin gücüne inanmaktan hiç  vazgeçmeyeceğim ve sevginin telafuzuna hep büyük bir saygı duyacağım ve seni seviyorum diyebilenlerden olmak öyle kalmak için seveceğim .
    Ama bu yıl tanrıya bırakacağım mumdaki seçilmiş dilekleri o bana neyi layık görürse onu yollasın. BAHARlarım eksik olmasın ömrümden …
                                                                      15 Mayıs ‘lara ve masallara ve MASAL’a
                                                     

Yorumlar

Popüler Yayınlar