GÖRÜŞMEK ÜZERE

      Yaşını almış aklı başında yetişkin dediğimiz insanların hepsi neden bu kadar acılarına tutunarak ders vermeye çalışırlar.
Neden her bakışları ‘şimdi mutlusun ama ilerde acılar içinde kalacaksın şimdi gençlik zamanların oho bir işe güce gir bak gör gerçek dünyayı ‘ diyor.
Neden kahkaha atan birine ,onların gözünde henüz çocuk olan birine, bakarken mutlu olmak yerine karamsarlığa düşüyorlar. İçten içe hepsi genel bir mutsuzluğu bekliyor. Yanılmayı aldanmayı küsmeyi kırılmayı…
    Mutluluk içinde aşktan bahseden herkese mi bu katlanamayış.
     Ya da hayallerine sıkı sıkı tutunmuş birine saygı duymak yerine küçümseme. Para her şeymiş gibi yaşayıp, parayı önemsememiş kararlar karşısında pervasızca aptallık diyorlar..
Birinin kalbi hayalinin gerçek olma ihtimali karşısında bile kocaman oluyorsa nefesi kesilecek kadar mutlu ediyorsa o birini bu hayal neden kimse başaracaksın diyemiyor.
    Şimdi ilk gençliğinde bir kız çocuğu olarak düşünüyorum bana inanmayan herkesi hayatımdan çıkarırsam daha mı mutlu olurum, daha çabuk ve huzurla mı yürürüm kendi yolumda?
 Ama korkuyorum bir yandan tenhalaşmaktan hiç kimsesiz gerçeksiz kalmaktan. Kendimi yalan gerçeklere inandırmış yürümeye çalışırken yolumda tek başıma kaldığımda gücümü inancımı yitirir miyim diye. Ve heybeme dolduruyorum yolda karşıma çıkan her şeyi herkesi, acıyı, kini, yalanı, öfkeyi, nefreti, aşkı, gençliği, hayali…    ve biliyorum ki o gün geldiğinde heybemdeki her şey beni ben yapmış olacak ve anlatılıyor olacak. Yaşanmışlık olarak kalacak her hayal kırıklığı ve o gün geldiğinde ben ‘’  siz, hepiniz, yetişkin ve mutsuzsunuz. Hayal kırıklarınız kalbinizi çiziyor bense kendi yolumda yürürken aldığım birkaç darbe dışında yolumu buldum hayalim hayatım oldu ve yaralarım da iyileşecek ama kalbe batan hayal kırıklığının ne acısı ne izi bir ömür geçmez.  En büyük cezayı korkak kalplerinize siz vermiş olacaksınız ve hiç yetişmemiş yetişkinler olarak yaşlanacaksınız. ‘’ diyeceğim içten içe o da yenilecek o da herkes kadar ve herkes gibi mutsuz olacak diye düşünenlere.   o gün geldiğinde görüşmek üzere  J

Yorumlar

Popüler Yayınlar