SEN UMUT ETMEYE DEVAM ET

İlk defa  2009 yılında tamamen tesadüfen (Bebek girişinin önünden geçiyorduk ) fark ettiğimiz kapısından  içeriği dalmak suretiyle gördüğüm bir okuldu Boğaziçi üniversitesi.  Üniversiteye dair hayalleri olan liseli genç insanlardık. Ziyaretimiz çok ünlü birini görüp fotoğraf çektirme isteğine benzer bir istek yaratmıştı hepimizde. Birçok köşesinde fotoğraf çektirip hayaller kurduk.
 Sonra zaman geçti ve hepimiz başka başka okulların kapısından, kendi hayatımıza daldık paldır küldür.  Ben de Bilgi Üniversitesine başladım , bir çocukluk dolusu hayalle. 11 Mayıs günü gerçekleşen 13.Radyo Boğaziçi Müzik Ödülleri töreninin ardından düşünürken aklıma ilk gelen şey o ilk Boğaziçi deneyimim oldu.
 Aradan geçen 7 senede bir sürü şey değişmişti. Biz hala öğrenci olsak da ödül alan ‘’Joytürk Akustik’’ekibi  olarak davetliydik. Güler yüzlü şahane kadın ve erkek öğrenciler bizi kapıda karşıladılar ve bizler için -ödül alan davetliler için- hazırlanılmış kulis dedikleri alana yönlendirdiler.Yıllar sonra yeniden Boğaziçi Üniversitesinde ama bu sefer  yaptığı iş ödüllendirilmiş bir ekibin bir parçasıydım, akustik bir programın nasıl çekildiğini biliyordum ve belki 7 sene önce yolda karşılaştığımda heyecanlandırıp fotoğraf çektirmek isteyebileceğim tanınmış kişilerle aynı taraftaydım. İşimizi biz de iyi yapmıştık ve ödüllendirilecektik.
  Ödül töreni tam bize söylenildiği saatte başladı. Hiçbir aksaklık olmadan kimseyi sıkmadan tertemiz bir akışta devam etti. Okan Bayülgen konuşması ile ödül töreninin organizasyonunda çalışan öğrencileri tebrik etti. -Tam bu noktada bir kulis bilgisi vereyim hemen, başka ödül törenleri Radyo Boğaziçi gibi ‘’cool’’ geçmiyormuş, ben henüz diğerlerini görmedim ama Okan Bayülgenin yalancısıyım, ödüllendirmelerde çok adil olunduğunu da söyledi‘’ -  Birçok sanatçı ile birlikteydik ama Nükhet Duru ile aynı sahnede olmak da ayrıca heyecan vericiydi benim için. Düşünsenize Türkiye popüler müziğinin çok büyük bir kısmına ve birçok değişime tanıklık etmiş bir isim ile yeni medyanın geliştiği günümüzde internet müzik kanallarında yayınlanan videolar çeken biz öğrenciler  aynı sahnede ödül aldık. Umut vericiydi bence hepimiz için. Neden olmasın ki değil mi ?
  Öğrencilerle ortak yürütülen ve profesyonel bir iş olan ‘’Joytürk Akustik’’  sınavlarla ölçülemeyecek bir tecrübe hepimiz için. Her hafta profesyonel yaşama bir adım daha yaklaştıran ama  amatör heyecanımızın hep devam ettiği bir ders aynı zamanda.
Başta söylemiştim Bilgi’ye  koca bir  çocukluk dolusu hayalimle girdim diye, şimdi yetişkinlik dolusu hayalle mezun olmaya hazırlanıyorum.
 Organizasyonundan, katılımcılarına kadar son derece kaliteli bir ödül töreninin ardından o hayallerime bir yenisi eklendi.

  Bir gün çok severek okuduğum bölümümün düzenleyeceği Televizyon ödüllerinde görüşürüz belki de kim bilir :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar